درمان بیمار نارسایی کلیه مبتلا به بیماری قلبی جدی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان بیمار نارسایی کلیه مبتلا به بیماری قلبی جدی

من یک بیمار نارسایی کلیه، و من نیز از بیماری های جدی قلبی رنج می برد. دکتر گفت من می توانم پیوند کلیه را ندارد. من تعجب است هر درمان دیگر برای من وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، بیمار با علائم جدی، به ویژه بیماری های قلبی، آنها مناسب برای پیوند کلیه است. با این حال، این بدان معناست که نیست هیچ درمان دیگری برای شما وجود دارد. به عنوان یک بیمار شما نباید تسلیم درمان، چون شما هنوز هم شانس برای یک زندگی بهتر بدون عمل داشته باشد.
چه درمانی برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری های جدی قلبی بهتر است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان خوب برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری های جدی قلبی است، می تواند کمک بیمار بهتر بدون در نظر گرفتن پیوند کلیه از طریق بهبود عملکرد کلیه خود را زندگی می کنند. چه چیزی بیشتر، آن را به هر اثر جانبی را ندارد، پس از آن می توانید نارسایی کلیه در یک راه طبیعی را کنترل کنید.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
این ترکیبی از گیاهان چینی و پیشرفته پزشکی دستگاه osmocope است. در این درمان گیاهی، گیاهان مختلف استفاده می شود و این است که از نزدیک در وضعیت بیماری بیماران است. کاملا وجود دارد 9 نوع از نسخه و هر یک از آنها شامل سبزی های مختلف، بنابراین برای بیمار متفاوت از دکتر گیاهان مختلف برای آنها تجویز، بنابراین به عنوان برای رسیدن به اثر درمانی بهتر است.
اگر شما می خواهید برای دریافت پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه با درمان بهتر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: